Wednesday, December 16, 2009

Tegelikult ka viimane

Ok, see on nüüd viimane, sest publiku tungival soovil avaldan siin mõned fotod tähtsatest kohtadest ja loomulikult kurikuulsast Ikast: siin ta on!



Järgmisel fotol näete "kööki", nüüd ehk mõistate, miks ma kaldun siin kiirtoitu sööma:


Et te mulle eriti kaasa tunneksite, foto vetsust (see pudel on kellegi vetsupaber):


Aga hea une nimel järgnevalt mõned fotod Grenoblest jõulu eel:



Ja minu arust on siinsed mandariinid (Korsikalt, nii et kohalikud) parimad, magusad ja neil on isegi veel lehed küljes:



Joyeux Noël!

2 comments:

  1. Minu arust on kõik lihtsal oivaline :D päevitund mehed ja wc mis on varustatud bideega. Mandarin näeb küll natuke kahvatu välja. Aga ma arvan , et seetõttu, et Korsikal sajab lund. Meil igaljuhul sajab.Yes, that's right. Külastage nüüd minu blogi

    ReplyDelete
  2. No vähemalt ma saan nüüd loodetavasti 9 kuu pärast, või pisut enne öelda: ...laps kui isa suust kukkunud:P

    Ma loodan, et ta ütles sulle vähemalt need kuulsad sõnad, mis jäävad igaveseks kumisema vana hea Tammsaare kõrvadesse:P

    ReplyDelete