Thursday, November 19, 2009

Beaujoulais Nouveau

Täna on väga väga tähtis päev Prantsusmaal (ja ka USAs ja Jaapanis), sest täna kell 00.00 korgiti lahti esimesed 2009. aasta veinid - nimelt Beaujoulais Nouveau veinid, ehk noorvein, mis on valminud siin üsna lähedal Grenoblele. Sommeljeed seda muidugi millekski ei pea, aga kuna see vein on üsna lihtne ja igas situatsioonis joodav, siis ootavad seda päeva (novembri kolmandat neljapäeva) ka ameeriklased ja jaapanlased, kuhu eksporditakse üks viiendik valmistatud veinist. Suuuuuur pidupäev, millest ma sain teada tund aega tagasi. Aga loodetavasti jätkub seda veini minu jaoks ka homme, sest siis ma lähen poodi ja ostan seda suurtes kogustes...

Täna oli muidu ka tore päev, sest sain laboris isegi aru, mida ma tegema pean. Hurraa. Täna ei olnud ka nii kiire, ei pidanud sadat eksperimenti korraga tegema. Vahepeal mängisime kummikindast tehtud palliga. See oli tore. Poisid olid end "üles löönud", sest kaameragrupp oli ju meil külas. Üles lööma see tähendab habet ajama ja hästi palju pastakaid valge kitli rinnataskusse panema (nagu teadlastel kunagi).

Ja siis mul tuli meelde, et ma käisin pühapäeval kinos "Imaginarium of Doctor Parnassust" vaatamas. Väga hea film, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Äkki see on prantslaste komme, aga reklaamide ja filmi vahele jäi minutine vaikus, mil keegi saalis ei rääkinud, sest kõik ootasid põnevil filmi algust. Selles vaikuses hakkasid kostma plõksud, alguses ühelt inimeselt, siis teiselt, siis mitmelt üle saali, imiteerides pudeli avamist. Või kalasid kuival. Väga naljakas oli. Ma hakkan nüüd ka nii tegema.

Ma läksin natuke aega tagasi tualetti (rohkem nagu peldik), ja ümber nurga pöörates, sooviga peldikusse astuda, näen ma, kuidas meesterahvas kuseb, ta ei viitsinud ust kinni panna. Nunnu. Nunnumeeter siin ühikas on kogu aeg põhjas. Vähemalt saab nalja?

No comments:

Post a Comment